Task 2 (22.04.2008)

  • Quick results:
    I (extra-run) RickRoll
    T.K.(Pol), S.F.(Sui), R.B.(Nor), G.L.(Lit)
    II (extra-run) Daisies
    M.S.(Fin), E.M.(Ger), J.T.(Pol), E.K.(Lat)
    III Combine Technikans
    A.J.(Est), L.A.(Est), S.M.(Lat), P.K.(Lat)
    of 6 international teams...
  • Robots construction gallery <==
  • (It's possible to get som movies... hang on... some days :)
  • Send me your photos & relations (but only in html format): genek {at] lo3 . gdynia . pl
    I will publish them.
  • Movie by Eduard Kalinichenko (Lat) [3,5MB fddshow codec] [download]
  • Harvester movie [3gp format, 300kB] [download]

  • The same working area as in task 1.
  • Additional rules:
    - there are 5 ping-pong balls in "the cave"
    - the robot has to gather balls only from right-site cave & return to the base
    - 20 pts for being in front of the cave
    - 20 pts for returning to the start position
    - 10 pts for each ball (only if the robot has returned)
    - 10 pts for the quickest return, 5 for the second time
    - everyone has 3 runs, the final score is average of 3 times
    - max mission time is 90 secundes
    - max 4 persons per team

    Konkurs 1 (pokazy dla uczestników BOI, startuja uczniowie 3miasta)
    Manewry w poszukiwaniu surowców


    Termin: 18.04.2008 godz. 10.30 (testy od 10.00)

    Miejsce: PPNT Gdynia jako pokazay dla uczestników Bałtyckiej Olimpiady Informatycznej.

  • Klasyfikacja końcowa:
    Im: III LO w Gdyni - Wolf (Bartosz Rażski)
    IIm: III LO w Gdyni - 4 pancerni (Piotr Skweres, Paweł Mechliński, Ireneusz Zięcina)
    IIIm: VI LO w Gdynii - Robotech(Piotr Itrich, Janusz Jankowski, Mariusz Konkel)
    IVm: VI LO w Gdynii - Qube(Łukasz Hawryłko, Monika Łukasiewicz, Tomasz Kamiński, Radosłąw Rak)


    Zadanie:
    Na planszy, z pozycji startowej, należy wyjechać w poszukiwaniu minerałów, które znajdują się zawsze w uskokach skalnych (pomiędzy cegłówkami).
    Należy zbadać oba uskoki skalne i wrócić do bazy (do obszaru startu, przy czym powrót zaliczamy, jeśli rzutowanie pionowe obrysu pojazdu jakąkolwiek częścią znajduje się wewnątrz pola startowego).
    W uskokach znajdują się złoża kredy (biala powierzchnia gleby uskoku) lub karbonu (czarna). Po powrocie należy złożyć raport z badań na wyświetlaczu w postaci cyfry:
  • 0 - w obu uskokach kreda
  • 1 - w lewym uskoku karbon, w prawy kreda
  • 2 - w prawym uskoku karbon, w lewym kreda
  • 3 - w obu uskokach karbon.

    Punktacja:
  • za wjechanie w obszar naprzeciwko uskoku wzynaczony przez czarne linie (przynajmniej całym układem logicznym robota) 20 % za pierwszy obszar i 20% za drugi obszar
  • za powrót do bazy 20%
  • za powrót do bazy całym obrysem robota 10%
  • za poprawny kod raportu (o ile wróciło się do bazy po odwiedzeniu uskoków) 20%.
  • za najlepszy czas przejazdu jednej tury (o ile wróciło się do bazy po odwiedzeniu uskoków) 10%
  • za drugi czas przejazdu (jak wyzej) 5%
    (zmiana 11.00 17.04.2008)

    Każdy pojazd ma 3 próby. Po pierwszej możliwe są korekty pojazdu - 5 minut.
    Ocena końcowa to średnia arytmetyczna z 3 przejazdów.

    Każdy pojazd startuje sam.
    Limit czasu 75 sekund, start na znak sędziego.

    Plansza: 2 x 1 m otoczona rurkami PCV + 3 cegły budowlane ustawione na środku w dwuteownik.
    -pole startowe ok: 33x30 cm
    -złoża sprawdamy w obu uskokach




  • (14.01.2008 21:00)
  • Finały 11/12 stycznia - realcja i zwycięzcy

    (20.12.2007 15:12)
  • Strona FAQ - jeśli coś jest niedoprecyzowane - zapytaj (hasła rozesłane zarejestrowanym zespołom)



    (10.01.2008 22:22)
  • Następiły drobne korekty w programi konferencji - nie dotyczą one jednak samych zawodów a jedynie wystąpień. W niedzielę finałowa seria rozpocznie się 10 minut wczesniej.

    (09.01.2008 15:22)
  • każda drużyna musi dysponować dowodem wpłaty wpisowego (w tej chwili na koncie GCI figuruje jedynie 7 wpłat, jednak może to być wina wędrujących powoli przelewów) - dowody wpłaty będą sprawdzane przy rejestracji
  • organizatorzy nie zapewnią drużynom sprzętu komputerowego, każda drużyna musi dysponować własnym, można go będzie pozostawić w budynku PPNT w pomieszczeniu magazynowym w nocy z soboty na niedzielę
    Zostanie jednak udostępniony jeden komputer, z którego będzie można skorzystać w sytuacji awaryjnej.
  • WAŻNE (1): każda drużyna dla własnego bezpieczeństwa powinna przedstawić przy rejestracji wykaz wykorzystywanego podczas konkursu sprzętu komputerowego będącego jej własnością
  • WAŻNE (2): organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za sprzęt i przedmioty drużyn wniesione i przechowywane na terenie PPNT


    (30.11.2007 16:25)
  • Regulamin konkursu

    (03.12.2007 17:17)
  • Terminarz konkursu
  • Nota prasowa opublikowana na dzisiejszej konferencji w UM Gdynia

    (11.12.2007 22:35)
  • Zadania konkursowe
  • Rejestracja zespołów najlepiej przez tę stronę
  • (02.01.2007 06:52) Zezwalamy na dodatkową rejestrację do 7.01 do godz. 12tej! Ale tylko do wyczerpania limitu 16-tu zgłoszonych zespołów!

    (12.12.2007 11:19)
  • Numer konta na wpłaty wpisowego (ze wzgl. na rozliczenia roczne) dopiero 02.01.2008 - zatem przesuwamy termin opłat na 02-07.01.2008 !
    
    Nordea Bank Polska SA
    II Oddział Gdynia
    ul. Kielecka 2
    81-303 Gdynia
    
    posiadacz konta:
    Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa, Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia
    
    nr rachunku bankowego:
    46 1440 1084 0000 0000 0548 0949 
    







    Ogólne informacje:
  • Konkurs odbędzie się 12/13 stycznia 2008
  • Zwycięzca będzie mógł reprezentować nasz kraj w amerykańskim BOTBallu (W ubiegłum roku po raz pierwszy Polacy pojechali na zawody i zajęcli w Honolulu 7 miejsce pośród 64 finalistów z USA)
  • Miejsce zawodów: Pomorski Park Naukowo Technologiczny
  • Organizatorzy: Gdyńskie Centrum Inowacji, Polskie Towarzystwo Astronautyczne, Stowarzyszenie Talent, Robotic Investions
  • Patroni i sponsorzy: Prezydent Miasta Gdyni
  • Start możliwy na własnych zestawach LEGO RCX lub NXT